درمان فیشر در بارداری

درمان فیشر در بارداری

بسیاری از افراد این تصور را دارند که نمی توان بیماری های نشیمنگاه را در دوران بارداری از بین برد و حتما می بایست از روش های خانگی استفاده کرد یا اینکه صبر کنیم تا این دوران تمام شود! اما باید بدانید که به هیچ عنوان اینطور نیست و با آمدن تجهیزات لیزری پیشرفته دیگر در هر شرایطی با هر سنی می توانید انواع بیماری ها را از بین ببرید بدون اینکه کمترین درد و خونریزی احساس کنید.البته در این مقاله قرار است به روش های درمان فیشر در بارداری بپردازیم و ببینیم که آیا لیزر به طور کامل و بدون هیچ عارضه ای برای کودک و مادر می تواند بیماری را از بین ببرد یا خیر؟

فیشر یا همان شقاق چه نوع بیماری است؟

خب قبل از اینکه بخواهیم به روش های درمان شقاق بپردازیم,باید بدانید که اصلا این بیماری چطور قابل تشخیص بوده و چگونه به وجود می آید؟ در جواب کوتاه باید بگوییم که شقاق عبارت است از ایجاد یک زخم یا خراش بر روی ناحیه حساس سلولی که با درد و خونریزی همراه بوده و به مرور زمان هم بیشتر می شود.اینکه این خراش چگونه به وجود می آید هم ممکن است در اثر پوشیدن لباس های بیش از اندازه تنگ با جنس پلیمر یا انجام ورزش های سنگین باشد! نکته این است که در روزهای ابتدایی بیماری معمولا کسی آن را جدی نمی گیرد و همین باعث شده که افراد کمی بتوانند با روش های خانگی به طور کامل از بین ببرنش.

در نظر داشته باشید که خود بیماری شقاق بر اساس طول مدت,به دو نوع شقاق مزمن و حاد تقسیم می شود.اگر بیماری شما بین 1 روز تا 8 هفته طول بکشد به آن شقاق حاد گفته می شود که درمانش ساده تر بوده و درد زیادی نخواهد داشت,اما اگر طول بیماری از این مدت بیشتر شود به شقاق مزمن تبدیل شده با درد و خونریزی زیادی همراه بوده و راه درمانی جز لیزر یا جراحی سنتی نخواهید داشت.

دلایل ابتلا به فیشر

کمی بالاتر ما دو مورد از عوامل تاثیر گذار بر پیداش این بیماری را نام بردیم,اما باید بدانید که تمام اجرا نیست و عواملی که می توانند باعث بروز بیماری شوند عبارتند از :

  • کم مصرف کردن میوه و سبزیجات که سرشار از فیبر هستند می تواند در مدت کوتاهی باعث ضعیف شدن عملکرد دستگاه گوارش و در نتیجه ایجاد بیماری های مختلف از جمله یبوست و اسهال شوند.زمانی که فرد دچار یبوست می شود,مدفوع برای بیرون آمدن فشار زیادی به دیواره مقعد وارد می کند و از طرفی دیگر ممکن است برنده باشد و این یعنی به وجود آمدن شقاق.
  • افرادی که رابطه مقعدی برای دفعات بالا دارند,باید بدانند که این کار آسیب های زیادی به وجود خواهد آورد و باید بر طبق یک سری اصول پیش بروید که احتمال ایجاد مشکل به حداقل برسد.
  • کسانی که برای مدت طولانی دچار اسهال شده اند با سریعا به دنبال درمانش باشند,چرا که سوزش اسهال و دردی که منتقل می کند ممکن است در مدت کوتاهی شقاق را به وجود بیاورد و شما هم متوجه نخواهید شد.
  • برخی از افراد بیماری تنگی عضلات مقعد دارند که یعنی مدفوع نمی تواند به خوبی خارج شود و یک جورایی مانند یبوست عمل می کند.
  • اگر انگل یا حساسیت پوستی دارید و زیاد مقعد را می خارانید,باید بدانید که این کار باعث آسیب بافتی خواهد شد و باید سریعا به پزشک مراجعه کنید تا با تجویز دارو مشکل شما را برطرف کند.
  • برخی از بیماری های مرتبط با دستگاه گوارش و دفع از جمله سرطان روده یا کرون تاثیر زیادی بر پیدایش انواع بیماری های مقعدی از جمله شقاق و بواسیر دارند.

〈 در دوران بارداری به دلیل فشار درون شکمی بالا که به دلیل وجود کودک در شکم ایجاد می شود,مادرها بیشتر در خطر ابتلا به شقاق هستند و از این رو می بایست بیشتر از افراد عادی موارد بالا را رعایت کنند که احتمال ابتلا به حداقل برسد 〉

درمان فیشر با لیزر

درمان فیشر در بارداری با کمک لیزر

پیشنهاد ما این است که در هنگام بارداری به هیچ عنوان سمت جراحی سنتی نروید که قطعا عذاب خواهید دید و هیچ کاری نمی توانید انجام دهید و در ادامه به شما دلایل قانع کننده ای خواهیم گفت که با توجه به آنها تصمیم بگیرید.اما اگر سریعا متوجه حضور شقاق در بدن خود شده اید,می توانید با روش های خانگی و مصرف یک سری داروها,آن را تا حد زیادی کنترل و اگر بیماری دوباره بازگشت اقدام به لیزر کنید! لیزر درمانی یک سری مزیت هایی دارد که باعث شده بیش از 90% افراد از آن استفاده کنند و این موارد عبارتند از :

  • لیزر درمانی حدود 20 الی 30 دقیقه طول خواهد کشید و دیگر نیاز نیست که ساعت ها زیر تیغ جراحی باشید.
  • برای شروع کار از بی حسی موضعی استفاده می کنیم که در 99% بیماران علائمی ایجاد نمی کند و اگر هم حساسیت داشته باشید برای شما آزمایش نوشته می شود تا بدون مشکل کار انجام شود.
  • برای تمامی بیماران مشاوره رایگان قبل از عمل داریم و از طرفی دیگر می توانید به آمده و معاینه شوید تا اگر مشکل جدی تری داشتید,حل شود.
  • به دلیل استفاده از تجهیزات لیزری پیشرفته (بدون دخالت دست),احتمال انتقال عفونت به حداقل رسیده و نیازی به نگرانی در این زمینه نخواهد بود.
  • جای زخم به جای مانده از لیزر بسیار اندک بوده و به همین خاطر است که درد و خونریزی به وجود نمی آورد و از طرفی دیگر احتمال آسیب بافتی و ابتلا به بی اختیاری مدفوع وجود ندارد.
  • دوره نقاهت لیزر بسیار کوتاه بوده ( 1-2 روز) و شما بعد از این مدت می توانید کارهای روزمره خودتان را انجام دهید (این زمان برای جراحی سنتی بین 15 الی 30 روز است).

سخن آخر

در آخر هم این مورد را بگوییم که خانم های باردار را می توانند در روزهای ابتدایی و زمانی که سریعا متوجه بیماری شده اند,اقدام به درمان با روش های درمان خانگی کنند و اگر بعد از 3 روز تغییر مثبتی دیده نشد,اقدام به لیزر کنند که هزینه این کار از 2 میلیون تومان شروع خواهد شد و با توجه به شرایط بیمار ممکن است بالاتر برود.برای شروع کار هم می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.